Olya | Дата: Четвер, 01.10.2015, 23:47 | Повідомлення # 16 |
Богиня
Група: Дружим :)
Повідомлень: 4915
Статус: Offline
| Айрис, розкажіть, як Вам у третьому класі?
Я розкажу про наш перший місяць у школі. В нашій школі всіх класів по 1, крім 3-го, 5-го та 8-го - цих по 2, но, взагалі, прийнято по одному класу з 1 по 11. Перший клас вчиться в одному помешканні з дошкільною підготовкою, бо там є спальні та ігрова, і з всією іншою школою не перетинається, бо це 2 різних підрозділа у 2-х різних районах міста. В класі 28 чоловік при нормі 24-26, тому доставили одну 7-му!!! парту, що, звичайно жахливо. Вчителька дуже молода, працює і навчається, але працює вже 4-ий рік в цій школі. випустила минулого року 4-ий клас. Дітям вона подобається. Уроки починаються в 9:00, тривалість - 35 хвилин. Батьки домовилися за додаткові сніданки та чай (все одно для дошколят везуть) - тому в 8:45 сніданок. Для дітей, хто здалеку їде, це - дуже зручно. Аня, зазвичай, просто приходить, п'є чай та іде на уроки.
4 дні по 4 уроки та 1 день - 5 уроків.
Укр.мови (читання+ письмо) найбільше - 7 уроків на тиждень. Їм видали "Буквар" Вашуленко, який ніхто ні разу не відкривав і не діставав з полиць, а так закуповували книжки Воскресенської, Свашенко 1.буквар "Сонечко" , 2. супутник букваря "Промінець". Це по читанню. А з письма в них є прописи Александрової в 3-х частинах та Цепова робочий зошит "Готуємо руку до письма". Останній ніби і не прописи зовсім, дітям більше подобається. 2-га частина прописів - стандартні прописи, вже закінчують діти, але нудяться. 1-а частина прописів... я не зрозуміла поки, нащо вона треба.
Математики 4 уроки на тиждень. Підручник Александрової в 2-х частинах + робочі зошити до нього та мат.прописи. На математиці займаються індивідуально, в парах та у групах по 4-и дитини. Дітям дуже подобається . На стандартну шкільну програму не схоже зовсім. Я туди не лізу. Тільки слухаю інколи.
Фізкультура 3 рази на тиждень виключно останніми уроками. Я б одну фізкультуру замінила на англійську.
Природознавство двічі на тиждень.
Англійська мова, образотворче, музика, трудове, основи здоров'я - по 1 разу на тиждень. Англійська поки по Карп'юк, але ми провели переговори з викладачем, і будемо говорити з директоркою - хочемо змін. Англійською займаються по підгрупах. Підручники з цих предметів якісь стандартні. Основи здоров'я як предмет подобається мені - спочатку приходили розповідали їм, чому важливо мати змінне взуття, мити руки і т.д. наступного разу лікар щось інше розповідала. Останнього разу тема уроку була "Розклад мого дня" і д/з - скласти або намалювати разом з батьками цей розклад.
Оцінок немає. Є паперові смайлики - назбираєш 10 штук, отримаєш 1 саму справжню медаль з мудрою совою. Так як медалей ми у остатній кількості до кінця року не закупимо, то як варіант вирішили зробити плакат - кущ калини, де маленьке фото дитини - це верхівка китиці, а одна ягідка калини буде замість одного смайлика. І кожен буде бачити, яка в нього китиця. Баба-Яга (тобто я) проти, бо я проти порівнювання дітей через оцінки, але ж у нас - демократія, батьки більшістю вирішили поки так. У мене Аня свої надлишкові смайлики віддає дівчинці, що в неї списує, бо їй прикто, що у тієї мало своїх смайликів. Але та дівчинка дуже художньо обдарована і точно стане видатним митцем, їй ті успіхи в письмі та математиці вже і зараз непотрібні.
Ще про процес навчання - що подобається: 1. як їх вчителька організовує вуличні ігри; 2. мішечки з морською сіллю для постави, які діти кладуть собі на голову - не знаю, хто це вигадав, але спрацьовує класно! 3. протягом першого місяця кожного тижня кожній дитині видавали шаблон квітки ромашки. І наприкінці кожного дня дитина зафарбовувала одну пелюстку кольором, відповідно до своїх емоцій: Що дуже зручно: діти можуть виразити свої емоції та ставлення до процесу, батьки можуть дізнатися про емоції дітей та почати розмову про школу з цього.
В 11:50 закінчується 4-ий урок (в 12:35- 5ий). Потім прогулянка і в 13:00 - обід. Не знаю, як інші діти, а Аня між сніданком в 8:00 та обідом під'їдається фруктами.
Так як система незнайома більшості батьків, то в першому класі всі батьки в обов'язковому порядку пишуть заяву на групу продовженого дня, і все д/з (за дуже окремими випадками) виконується в школі під контролем та за участю вчителя або вихователя. Просять дітей раніше 16:30 зі школи не забирати.
Після обіду теоретично йде тиха година з 13:30, але на практиці - у кого тиха година, а у кого гуртки, платні та безкоштовні. Аня ходить на лікувальну фізкультуру двічі на тиждень - їй дуже подобається. Після сну та гуртків всі роблять д/з граються та йдуть по домівках.
Книжки по системі Елконіна-Давидова - маленькі, у м'яких обкладинках, тому неважкі. Вдома бувають лише книжки з читання та англійської. Все інше зберігається у класі, разом з папками для трудового навчання, приладдям для малювання та мішечками для постави. Як нам казали: портфель потрібен для щоденника, пари зошитів, пеналу, іграшок та їжі.
Самые жаркие уголки в аду оставлены для тех, кто во времена величайших нравственных переломов сохранял нейтралитет. /Данте Алигьери/
Повідомлення відредагував Olya - П`ятниця, 02.10.2015, 00:10 |
|
| |