Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Модератор форуму: Galchonok  
Система Эльконина-Давыдова
OlyaДата: Четвер, 01.10.2015, 23:47 | Повідомлення # 16
Богиня
Група: Дружим :)
Повідомлень: 4915
Нагороди: 16
Репутація: 40
Статус: Offline
Айрис, розкажіть, як Вам у третьому класі?

Я розкажу про наш перший місяць у школі. В нашій школі всіх класів по 1, крім 3-го, 5-го та 8-го - цих по 2, но, взагалі, прийнято по одному класу з 1 по 11.
Перший клас вчиться в одному помешканні з дошкільною підготовкою, бо там є спальні та ігрова, і з всією іншою школою не перетинається, бо це 2 різних підрозділа у 2-х різних районах міста.
В класі 28 чоловік при нормі 24-26, тому доставили одну 7-му!!! парту, що, звичайно жахливо.
Вчителька дуже молода, працює і навчається,  але працює вже 4-ий рік в цій школі. випустила минулого року 4-ий клас. Дітям вона подобається.
Уроки починаються в 9:00, тривалість - 35 хвилин. Батьки домовилися за додаткові сніданки та чай (все одно для дошколят везуть) - тому в 8:45 сніданок. Для дітей, хто здалеку їде, це - дуже зручно. Аня, зазвичай, просто приходить, п'є чай та іде на уроки.

4 дні по 4 уроки та 1 день - 5 уроків.

Укр.мови (читання+ письмо) найбільше - 7 уроків на тиждень.
Їм видали "Буквар" Вашуленко, який ніхто ні разу не відкривав і не діставав з полиць, а так закуповували книжки Воскресенської, Свашенко 1.буквар "Сонечко" , 2. супутник букваря "Промінець".
   
Це по читанню. А з письма в них є прописи Александрової в 3-х частинах та Цепова робочий зошит "Готуємо руку до письма". Останній ніби і не прописи зовсім, дітям більше подобається. 2-га частина прописів - стандартні прописи, вже закінчують діти, але нудяться. 1-а частина прописів... я не зрозуміла поки, нащо вона треба.

Математики 4 уроки на тиждень. Підручник Александрової в 2-х частинах + робочі зошити до нього та мат.прописи.
На математиці займаються індивідуально, в парах та у групах по 4-и дитини. Дітям дуже подобається . На стандартну шкільну програму не схоже зовсім. Я туди не лізу. Тільки слухаю інколи.

Фізкультура 3 рази на тиждень виключно останніми уроками. Я б одну фізкультуру замінила на англійську.

Природознавство двічі на тиждень.

Англійська мова, образотворче, музика, трудове, основи здоров'я - по 1 разу на тиждень. Англійська поки по Карп'юк, але ми провели переговори з викладачем, і будемо говорити з директоркою - хочемо змін. Англійською займаються по підгрупах. Підручники з цих предметів якісь стандартні. Основи здоров'я як предмет подобається мені - спочатку приходили розповідали їм, чому важливо мати змінне взуття, мити руки і т.д. наступного разу лікар щось інше розповідала. Останнього разу тема уроку була  "Розклад мого дня" і д/з - скласти або намалювати разом з батьками  цей розклад.

Оцінок немає. Є паперові смайлики - назбираєш 10 штук, отримаєш 1 саму справжню медаль з мудрою совою. :)
Так як медалей ми у остатній кількості до кінця року не закупимо, то як варіант вирішили зробити плакат - кущ калини, де маленьке фото дитини - це верхівка китиці, а одна ягідка калини буде замість одного смайлика. І кожен буде бачити, яка в нього китиця. Баба-Яга (тобто я) проти, бо я проти порівнювання дітей через оцінки, але ж у нас - демократія, батьки більшістю вирішили поки так. У мене Аня свої надлишкові смайлики віддає дівчинці, що в неї списує, бо їй прикто, що у тієї мало своїх смайликів. Але та дівчинка дуже художньо обдарована і точно стане видатним митцем, їй ті успіхи в письмі та математиці вже і зараз непотрібні.

Ще про процес навчання - що подобається:
1. як їх вчителька організовує вуличні ігри;
2. мішечки з морською сіллю для постави, які діти кладуть собі на голову - не знаю, хто це вигадав, але спрацьовує класно!
3. протягом першого місяця кожного тижня кожній дитині видавали шаблон квітки ромашки. І наприкінці кожного дня дитина зафарбовувала одну пелюстку кольором, відповідно до своїх емоцій:

Що дуже зручно: діти можуть виразити свої емоції та ставлення до процесу, батьки можуть дізнатися про емоції дітей та почати розмову про школу з цього.

В 11:50 закінчується 4-ий урок (в 12:35- 5ий). Потім прогулянка і в 13:00 - обід. Не знаю, як інші діти, а Аня між сніданком в 8:00 та обідом під'їдається фруктами.

Так як система незнайома більшості батьків, то в першому класі всі батьки в обов'язковому порядку пишуть заяву на групу продовженого дня, і все д/з (за дуже окремими випадками) виконується в школі під контролем та за участю вчителя або вихователя. Просять дітей раніше 16:30 зі школи не забирати.

Після обіду теоретично йде тиха година з 13:30, але на практиці  - у кого тиха година, а у кого гуртки, платні та безкоштовні. Аня ходить на лікувальну фізкультуру двічі на тиждень - їй дуже подобається.
Після сну та гуртків всі роблять д/з граються та йдуть по домівках.

Книжки по системі Елконіна-Давидова  - маленькі, у м'яких обкладинках, тому неважкі. Вдома бувають лише книжки з читання та англійської. Все інше зберігається у класі, разом з папками для трудового навчання, приладдям для малювання та мішечками для постави.
Як нам казали: портфель потрібен для щоденника, пари зошитів, пеналу, іграшок та їжі.
Прикріплення: 1321495.jpg (19.1 Kb)


Самые жаркие уголки в аду оставлены для тех, кто во времена величайших нравственных переломов сохранял нейтралитет. /Данте Алигьери/

Повідомлення відредагував Olya - П`ятниця, 02.10.2015, 00:10
 
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Пошук:

Наше Чадо. Сайт о беременности, развитии и воспитании детей